زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 5:12 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

t_n_t
آفلاین



ارسال‌ها : 100
عضویت: 3 /6 /1391
تشکرها : 47
تشکر شده : 80
پاسخ : 2 RE اخبار بازی ها

  

Patrick Soderlund مدیر عامل اسبق DICE بیان کرده است که موتور به کار

گرفته شده در بازی های Battle*Field 3 و Medal of Honor: Warfighter قدرتی

فراتر

از آنچه که گیمران تصور میکنند دارد.

Gamasutra از ایشان پرسیده است که " آیا هدف شما از ابتدا کیفیت بهتر این بازی (Battle*Field 3) بر روی ورژن PC این بازی بوده است" ؟

  Soderlund

پاسخ داده است: "بله, من با شما موافق هستم-در کل Frostbite 2 برای نسل

بعد ساخته شده است. ما قصد داریم با این موتور چیزهایی در مقیاس

بزرگتر

بسازیم. بدون شک آنچه که شما در Battle*Field 3 نهایت قدرت این موتور

نیست. این آغاز راه است, راهی که ما آن را شروع کردیم و در حال پیشروی در

آن هستیم.

اما برای حرکت کردن در این راه باید تکنولوژی داشته باشیم

که به ما در آنچه که قرار است در آینده اتفاق بی افتد اعتماد به نفس دهد.

انیمیشن یکی از ارکان اصلی می باشد

که ما نمی خواهیم در آن کوتاهی

کنیم. اما چگونه می توانیم نه تنها یک گام کوچک بلکه یک جهش بزرگ در

انیمیشن ایجاد کنیم؟ " او افزود: "این سوال ما را به سمت

جذب و

گردآوری تیم فیفا سوق داد, تیمی که یک سیستم پیشرفته انیمیشن دارد. صدا بخش

دیگر کار ما می باشد. و بعد از آن بخش های تخریب و رندرینگ. تخریب قسمت

جذاب و نفس گیر کار است."

                                این موتور همچنین در بازی Need for Speed: The Run نیز بکار گرفته شده است.

منبع

بازی سنتر



امضا کاربر
[right]برگشت پرافتخار تی ان تی
[/right]
جمعه 03 شهریور 1391 - 01:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از t_n_t به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mojtaba200 / payam / sajjad /

برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :