Patrick Soderlund مدیر عامل اسبق DICE بیان کرده است که موتور به کار
گرفته شده در بازی های Battle*Field 3 و Medal of Honor: Warfighter قدرتی
فراتر
از آنچه که گیمران تصور میکنند دارد.
Gamasutra از ایشان پرسیده است که " آیا هدف شما از ابتدا کیفیت بهتر این بازی (Battle*Field 3) بر روی ورژن PC این بازی بوده است" ؟
Soderlund
پاسخ داده است: "بله, من با شما موافق هستم-در کل Frostbite 2 برای نسل
بعد ساخته شده است. ما قصد داریم با این موتور چیزهایی در مقیاس
بزرگتر
بسازیم. بدون شک آنچه که شما در Battle*Field 3 نهایت قدرت این موتور
نیست. این آغاز راه است, راهی که ما آن را شروع کردیم و در حال پیشروی در
آن هستیم.
اما برای حرکت کردن در این راه باید تکنولوژی داشته باشیم
که به ما در آنچه که قرار است در آینده اتفاق بی افتد اعتماد به نفس دهد.
انیمیشن یکی از ارکان اصلی می باشد
که ما نمی خواهیم در آن کوتاهی
کنیم. اما چگونه می توانیم نه تنها یک گام کوچک بلکه یک جهش بزرگ در
انیمیشن ایجاد کنیم؟ " او افزود: "این سوال ما را به سمت
جذب و
گردآوری تیم فیفا سوق داد, تیمی که یک سیستم پیشرفته انیمیشن دارد. صدا بخش
دیگر کار ما می باشد. و بعد از آن بخش های تخریب و رندرینگ. تخریب قسمت
جذاب و نفس گیر کار است."
این موتور همچنین در بازی Need for Speed: The Run نیز بکار گرفته شده است.
منبع
بازی سنتر